Accelera es un programa que té com a objectiu principal acompanyar a dones emprenedores com tu, que tenen una idea de negoci per posar en marxa i/o consolidar la seva iniciativa.
El programa ofereix formació, tutories, mentories, accés a finançament, formació en gestió empresarial, transformació digital, detectar idea de negoci i la proposta de valor, entre altres.
Si et trobes que:
- Tens una idea de negoci i el que vols es treballar per donar-li forma i posar-ho en marxa en breu.
- Vols definir definir millor aspectes de la teva idea de negoci como el pla de marketing i el pla financer.
- Necessites finançament per iniciar el teu negoci.
- Ja tens posat el negoci i el que vols es ajudes per trobar mes finançament i /o ajudes en temes com marketing, administració, coaching i altres
Per on puc començar:
Primer contacta amb nosaltres al info@donespelfutur.com o al tel/whatsapp: +34 932 71 55 57. Desprès et truquem i et convidem a participar en la xerrada on expliquem com funciona el programa.
Et donem visita per a la primera entrevista amb una de les nostres assessores, parlem de com tens la teva idea de negoci i/o en que necessites assessorament.
Fem un pla de treball conjunt i comencem!
**Les formacions tenen aquest format:
- Itinerari de 3 mesos
- 20 sessions formatives ( dos dies a la setmana-intensiu)
- Mentories individuals
- Format virtual i presencial / també possibilitem un mix
Programa amb el finançament de:
Coordinació: